Download: ftp://slamaci@147.32.8.168/ heslo viz u tohoto příspěvku - vybrané věci (včetně titulků) i RapidShare

Fórum překladatelské skupiny ZDE
Profil překladatelské skupiny ZDE

Aktualizace:

25.5.2012 --> titulky k Hellsing OAV 9
24.5.2013 --> titulky k Hellsing OAV 10
11.11.2013 --> titulky k Dragon Ball Z 1-16
04.10.2014 --> beta titulky k One Piece movie 9 [yibis] - do titulky-beta sekce na našem FTP

neděle 5. srpna 2018

Železniční past

DEN 17, pátek 20. 7. 2018

Ráno vyrážíme z hotelu, abychom se podívali na nějaké kjótské památky. Spoiler: stihli jsme jednu.

Naší zvolenou památkou se stal Ginkakudžin neboli Stříbrný pavilón; buddhistický chrám s půvabnou zahradou. Komolý kužel z písku, kterého jsem si všiml minule, má prý představovat horu Fudži.

Melkové se pak chtěli vydat do železničního muzea. A tak jsme sjeli autobusem na nádraží, které funguje jako centrální bod, a vyrazili dalším autobusem do muzea.

Jenomže muzeum byla past. Kjótské železniční muzeum je obrovským monumentem japonských vlaků a vlakové dopravy, kde můžete prolézat lokomotivy a vagóny, zkoumat historii železnice (pravda, bez znalosti japonštiny dost útržkovitě) a prohlížet si detaily vybavení vlaků i nádraží. Je tam i docela slušná restaurace, ale všechno dohromady znamená, že se tam dá strávit hrozná spousta času, zvláště pokud jste vlakoví fanatici jako Karel.

Já jsem fanatik přes jiné věci, a tak jsem se odtrhl předčasně a vydal jsem se s Tomášem do Kjótského akvária, které bylo nedaleko. Měli tam dost draho, ale expozice byly krásné - zvlášť nádrž pro tuleně. Tuleni tam mají podvodní tunel, kterým se mohou dostat do malého válce mezi návštěvníky. Proč tam lezou, když se tam sotva vejdou, netuším.

Navíc jsme přišli právě včas na poslední dnešní vystoupení v delfináriu doprovázené nadšeným kvákáním návštěvníků vybavených prapodivným typem píšťalek.

Kluci chtěli jít večer do kina (dnes má premiéru film Bleach), ale to jsem vynechal. Zítra budeme pokračovat v prohlídce Kjóta.

DEN 17, Strana B: Filmový zážitek
(píše Tomáš)

Ve filmovém multiplexu Movix jsme si koupili lístky v automatu (cena ne o moc dražší než stojí kino v Praze) a vydali se do sálu ve vedlejší budově. Kromě Vaška jsme všichni Bleach už znali z anime a/nebo mangy, takže jsme celkem dobře věděli o co jde i s pouze povrchní znalostí mluvené japonštiny (získanou hlavně sledováním anime). Film měl na live action adaptaci poměrně slušné efekty a minimálně pro mě to byl velký zážitek, moc bych se nebránil jít na to znovu. Jinak v závěrečných titulcích jsme si všimli i jednoho českého jména, u efektů nebo filmové hudby.