Download: ftp://slamaci@147.32.8.168/ heslo viz u tohoto příspěvku - vybrané věci (včetně titulků) i RapidShare

Fórum překladatelské skupiny ZDE
Profil překladatelské skupiny ZDE

Aktualizace:

25.5.2012 --> titulky k Hellsing OAV 9
24.5.2013 --> titulky k Hellsing OAV 10
11.11.2013 --> titulky k Dragon Ball Z 1-16
04.10.2014 --> beta titulky k One Piece movie 9 [yibis] - do titulky-beta sekce na našem FTP

pátek 20. července 2018

V Naze je blaze

DEN 4, sobota 7. 7. 2018

Ráno vyrážíme kolem deváté a jdeme do nažského turistického centra. Asi hodinu a půl trávíme pilováním našich plánů. Nakonec náš rozvrh vypadá takto:

Sobota - místní hrad Šuri
Neděle - mořské akvárium Čuraumi
Pondělí - šnorchlovací výlet k ostrovům Kerama
Úterý - tajfun

Jak vidíte, program je to skutečně bohatý. Navíc jsme tu mohli zužitkovat naše věky - právě tu probíhá nějaká slavnost vázaná k osmému červenci a každý, kdo má něco společného s číslicemi sedm a osm dostane dárek. Takže kdo má tuto číslici v roce narození nebo v aktuálním věku (a ono se něco našlo u všech), měl vystaráno.

Potom jsme zahnuli do tržní uličky, kde se nabízí všechno možné. K obědu jsme zkusili okinawské speciality s hořkým melounem gója.

Jenže prohlídka tohoto trhu nám zabrala víc času, než jsme předpokládali, a tak začíná být jasné, že k původně plánovanému hradu nedojdeme. A tak se místo toho vydáváme do muzea keramiky ve staré hrnčířské čtvrti Cuboja. Díky této návštěvě si začínáme více všímat některých prvků místní architektury - pálených tašek a všudypřítomných strážců “šisa” - zvláštních hybridů lvů a psů (a někdy, jak se zdá, i draků).

Vracíme se do hotelu a v podvečer se ještě vydáváme do místní zahrady Fukušoen. Ta je poměrně nedávného data (založena 1992), ale má všechny správné prvky zahrady včetně tajné jeskyně ukryté za vodopádem. Poté pokračujeme až k moři, kde se většina skupiny smočila. Já ne - přišlo mi, že koupat se hodinu, kterou máme vyhrazenou, než pláž zavře, nestojí za to.

Nakoupíme večeři v supermarketu a zaléháme v hotelu - zítra máme další výlet.