Download: ftp://slamaci@147.32.8.168/ heslo viz u tohoto příspěvku - vybrané věci (včetně titulků) i RapidShare

Fórum překladatelské skupiny ZDE
Profil překladatelské skupiny ZDE

Aktualizace:

25.5.2012 --> titulky k Hellsing OAV 9
24.5.2013 --> titulky k Hellsing OAV 10
11.11.2013 --> titulky k Dragon Ball Z 1-16
04.10.2014 --> beta titulky k One Piece movie 9 [yibis] - do titulky-beta sekce na našem FTP

pátek 20. července 2018

Narita redux

DEN 2 - čtvrtek 5. 7. 2018
...a my konečně přilétáme na letiště v Naritě. Je asi jedenáct hodin dopoledne. V Čechách jsou čtyři ráno, ale my jsme tak zničení cestou, že časový posuv je tím nejmenším z našich problémů. Na letišti si Tomáš a Lukáš vyzvedli internetové balíčky, které si objednali, a my všichni jsme si vyzvedli naše JR pasy, které nás budou opravňovat ke třem týdnům volného cestování. Ale na to čas ještě nepřišel. Podle našeho cestovního plánu budeme teď v Japonsku pouze jeden den - zítra nás totiž čeká další přelet.

A tak dnes nasedáme na vlak a směřujeme pouze do 10 kilometrů vzdáleného města Narita. V Naritě jsme naši cestu zahájili i minule, a dokonce jsme ubytováni ve stejném hotelu: Narita U-City. Poté, co uložíme zavazadla, vydáváme se na obhlídku.

Narita je převážně turistické město. Původně malá vesnička se rozmohla díky letišti - dokonce jsme všude viděli antropomorfní postavičku letadélka, zřejmě jednoho z místních maskotů. Zítra má v Naritě začít festival, ale ten bohužel neuvidíme. Všude jsou ale přípravy. Místní krámky, které nám minule unikly (byli jsme tu tehdy o víkendu) jsou plné suvenýrů, ale na ty ještě nepřišel čas.

Počasí je teplé a vlhké. Automaty na nápoje, kterých je Japonsko plné, nám pomáhají ochladit se. Jsou levné a navíc má každý automat jiný výběr pití známého i neznámého.

Hlavní atrakcí města je přirozeně chrám Naritasan. I tam už jsme byli, ale polovina naší výpravy je v Japonsku nová, a tak jsme tam zašli. Vypadá stále krásně - stále jsou tu želvy (předpokládám, že ty samé), stále tu znějí cikády (předpokládám, že ne ty samé) a je tu zahrada s jezírky a kapry. Dokonce od minula přistavěli několik nových historických budov!

Cestou zpátky jsme se zastavili v obchodním domě. Když jedete do Japonska, nemusíte si dělat tolik starostí s balením, protože stojenové obchody případné nedostatky rychle pokryjí. Navečeřeli jsme se v jídelním patře, znalecky prohlédli obchod s elektronikou, a už se stmívalo. A protože ráno brzy vstáváme a přece jen nejsme moc vyspalí, jdeme do hotelu a spát.