Download: ftp://slamaci@147.32.8.168/ heslo viz u tohoto příspěvku - vybrané věci (včetně titulků) i RapidShare

Fórum překladatelské skupiny ZDE
Profil překladatelské skupiny ZDE

Aktualizace:

25.5.2012 --> titulky k Hellsing OAV 9
24.5.2013 --> titulky k Hellsing OAV 10
11.11.2013 --> titulky k Dragon Ball Z 1-16
04.10.2014 --> beta titulky k One Piece movie 9 [yibis] - do titulky-beta sekce na našem FTP

neděle 5. srpna 2018

Země zaslíbená

DEN 23, čtvrtek 26. 7. 2018

Ráno se ještě koupeme, a potom v japonských jukatách vyrážíme na snídani. Není špatná (snad jen nedovařené vejce je mi trochu proti srsti) ale večeři se nevyrovná.

My se však vyrovnáváme s Tylerem. Tato návštěva horkých pramenů byla levnější než minule - asi proto, že jsme v letovisku a ne v zapadlé vísce v horách.

Tyler nás veze na nádraží Togura (nějak se mu podařilo nacpat do auta všechna naše zavazadla) a my vyrážíme směr Tokio!

Po poměrně krátké cestě lokálkou do Nagana a necelých dvou hodinách v šinkanzenu končíme ve stanici Ueno, která už je v Tokiu. Odtamtud jedeme místní linkou do Minami-Sendžo. To je stejná stanice, u které jsme bydleli i posledně, ale hotel se liší - jsme v podniku jménem Meigecu. Jsou tam palandy - celkově podobné ubytování jako v Naze nebo v Kagošimě. Uložíme kufry a vyrážíme ven - chceme dnes vidět Akihabaru.

Jo, to jsme si dali.

Akihabara je pro nás otaku zemí zaslíbenou. Je to místo, kde se jeny magicky a bez našeho přičinění mění v různé figurky a jiné doplňky. To je aspoň moje verze, a od té neustoupím.

Rozdělili jsme se do skupin a prošli různé podniky. Obchodní dům, kam jsem zamířil já s Tomášem, měl deset pater, většinou narvaných figurkami, kartami, modely a bůhvíčím ještě.

Večer už jsme pěkně utahaní. Zítra chceme zase vyrazit ven z města a trochu se porozhlédnout po okolí.